Hotel Damier verkoopt kerstballen voor jeugdzorg

Viersterrenhotel Damier op de Grote Markt in Krotrijk zet zich in voor Huize Ten Dries in Sint-Denijs, dat 40 jaar bestaat. Huize Ten Dries is een begeleidingstehuis binnen de bijzondere jeugdzorg. We hebben samen met juweliers Nys en couturier Lebrahc, donderdagavond het evenement Wintery Wishes aangehouden, zegt Catherine Debal, manager en eigenares van Damier. Daarin vierden we de intrede van de winter met klanten.

Ook in het kader van Wintery Wishes worden tot 21 december wenskerstballen van 10 of 100 euro en beertjes van 40 euro verkocht voor Huize Ten Dries. Die zijn te zien in de lobby van ons hotel. We hebben nu al 4000 euro ingezameld, aldus Catherine Debal. Huize Ten Dires bouwt met het geld een vakantiefonds uit. Het fonds zal de financiering van vakanties voor kwetsbare gezinnen met kinderen, sport- en vakantiekampen voor verblijvers en het laten volgen van een speelpleinwerking makkelijker maken.